مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 08:102021-05-23فناوري

ترمیم بیش از 200 ضعف امنیتی در محصولات شرکت های فناوری 


کارشناسان و متخصصان آی تی در سازمان ها و دستگاه های دارای زیرساخت حیاتی، با اعمال بر 200  ترمیم امنیتی، راه نفوذ مهاجمان سایبری را به شبکه های سازمانی مسدود می کنند.

- کارشناسان و متخصصان آی تی در سازمان ها و دستگاه های دارای زیرساخت حیاتی، با اعمال بر 200  ترمیم امنیتی، راه نفوذ مهاجمان سایبری را به شبکه های سازمانی مسدود می کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از آنجا که در سال های اخیر موارد متعددی از سوءاستفاده هکرهای مستقل و مهاجمان با پشتوانه دولتی از آسیب پذیری های بخصوص VMware برای یافتن دسترسی به شبکه های سازمانی دیده شده است، کارشناسان مرکز مدیریت راهبردی افتا، همه متخصصان و کارشناسان IT سازمان ها و دستگاه های دارای زیر ساخت حیاتی را توصیه اکید می کنند تا در کمترین زمان ممکن و با اولویت، وصله های مربوط به 11 شرکت فناورانه معروف جهان، را در سیستم ها و شبکه های خود اعمال کنند.

به روزرسانی ها و توصیه نامه های امنیتی برای برخی محصولات 11 شرکت بزرگ فناوری در جهان است که محصولات آنان در داخل کشور ما نیز در حال استفاده است.

این شرکت ها شامل مایکروسافت، سیسکو، وی اِم وِیر، بیت دیفندر، سونیک وال، جونیپر نت ورکز، اس آپ، سامبا، وردپرس، دروپال و اگزیم هستند که به روزرسانی ها و توصیه نامه های امنیتی را در اردیبهشت ماه1400، برای برخی محصولات خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترمیم بیش از 200 ضعف امنیتی در محصولات شرکت های فناوری 

ترمیم بیش از 200 ضعف امنیتی در محصولات شرکت های فناوری